FAQ: Často kladené dotazy

Pro jednodušší orientaci na našich stránkách a lepší pochopení, proč některé věci jsou tak a druhé jinak, jsme pro Vás připravili FAQ - často kladené otázky (Frequently Asked Questions).
 

Jak platit zájezdy: zaslání faktury, smlouvy, záloha, doplatek?

Jakmile si vyberete jeden z našich vypečených zájezdů, obdržíte následující dokumenty:
  • smlouva – informace a doklad pro klienta, 2x zkontrolovat, vyplnit povinnou přílohu se jmenným seznamem, podepsat, zaslat nám poštou nebo e-mailem
  • faktura – důležité údaje pro platbu, jen pro klienty, správně zadat specifický a variabilní symbol
Ve faktuře se dozvíte veškeré nezbytné informace a je nutno zaplatit zálohu ve výši 30-50 % (splatnost 7-14 dní od vystavení), doplatek ve výši zbylých 70-50 % je nutno uhradit nejpozději jeden měsíc před odjezdem.
 

Je možné fakturovat zájezd na firmu?

Samozřejmě je možnost fakturovat zájezd na firmu, stačí nás informovat a upřesnit kompletní fakturační údaje + předmět faktury. Faktura bude zaslána klientovi e-mailem a dále si to řeší sám se zaměstnavatelem. Nezapomeňte dát vědět VČAS (před splatností zálohy), že máte zájem o fakturaci na firmu, jinak hrozí nebezpečí poplatku za změnu faktury.
 

Je uváděná cena na internetu za osobu nebo za apartmán?

  • všechny ceny vždy za osobu
  • u výjimek na to jasně upozorňujeme
 

Dostanu nějaké informace k odjezdu, kdy?

Podrobné propozice zasíláme přibližně týden před odjezdem na zájezd. Předběžné informace zašleme na vyžádání a jakékoli další dotazy rádi zodpovíme na ck@puxtravel.cz nebo tel. +420 776 789 600.
 

Je skipas v ceně zájezdu uváděném na vašich stránkách?

  • všechny zájezdy do Francie mají v ceně zahrnut skipas
  • v případě Itálie se situace různí, sledujte informace uvedené u ceníku
  • standardní zájezdy do Rakouska v ceně zahrnut skipas nemají
 

Mohu využít vlastní dopravy?

Samozřejmostí je, že Vás nikdo nebude nutit, abyste si přiobjednali autobusovou dopravu, volba je čistě na Vás.
 

Je možno s sebou vzít na zájezd psa?

Ano, drtivá většina středisek tuto variantu umožňuje, ale vždy je nutno prověřit. Současně se musí vždy počítat s poplatkem, liší se podle lokality (cca 180 Kč/den).
 

Je na místě delegát?

Delegát je k dispozici většinou pouze u zájezdů s autobusovou dopravou. U ostatních zájezdů je k dispozici naše zákaznická linka, na které jsme k dispozici i přes víkendy a v případě jakýchkoliv komplikací nás můžete kontaktovat.
 

Můžete zprostředkovat pojištění?

Ano, můžeme Vám zprostředkovat různé typy cestovního pojištění.
 

Mohu u vás objednat služby instruktora snowboardingu/lyžování?

Ano, na všech zájezdech je možno objednat instruktora snowboardingu/lyžování, je však nutno nás o tom informovat s předstihem, nejlépe ihned u objednávky. Instruktory naceníme podle vytížení, termínu a počtu kurzistů. K dispozici máme také instruktory freeride/skialp nebo freestyle.
 

Je povlečení v ceně zájezdu? Je možnost vzít si svoje?

Vždy vyhledejte položku "cena zahrnuje/nezahrnuje" v ceníku. V případě, že povlečení není v ceně zahrnuto, můžete si je za drobný příplatek objednat nebo máte možnost mít vlastní z domu.
 

Proč není v ceně zájezdu do Rakouska skipas?

Nebylo by to výhodné, a to z následujících důvodů:
 
  • slevy pouze pro velké skupiny = nulové výhody oproti objednání samostatně na místě
  • můžete si zvolit dle okamžitých potřeb (počasí,...)